Domů / VOP

VOP

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě  uklidy-drogerie.cz.
 
 
 
1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
 
Zákazník provedením závazné objednávky potvrzuje, že se seznámil a souhlasí

s Obchodními podmínkami pro dodání zboží tak, jak je určil prodávající.
 
Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.
 
 
 
2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
 
Otevírací doba je 24 hodin denně pro nakupování v našem internetovém obchodě přímo z vašeho domova.
 
Vybrané zboží můžete objednat pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu nebo písemně na naší adrese.
 
Předmětem smlouvy je zboží, uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Informace o rozměrech, váze a další údaje, uvedené u popisu výrobků na našich stránkách  pocházejí od výrobců a našich dodavatelů.  V případě  nesrovnalostí vás bude zástupce našeho obchodu kontaktovat.
 
Internetový obchod J&H Úklid.cz se zavazuje, že svým zákazníkům dodá drogistické zboží v neporušeném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, dle předpisů a nařízení platných na území České republiky .
 
Elektronická objednávka nabývá platnosti okamžikem, kdy jsou vyplněny všechny vyžadované údaje uvedené v objednávkovém formuláři. Tato objednávka se stává návrhem kupní smlouvy. Formálním potvrzením této smlouvy kupujícím je uzavřena kupní smlouva, která je naplněna dodáním zboží na adresu uvedenou kupujícím.
 
V některých případech si prodejce vyhrazuje osobní nebo telefonické ověření objednávky, zvláště v případech, kdy je množství a cena zboží vyšší než obvyklá. V takových případech může být požadována záloha.

Minimální cena nákupu z našeho e-shopu činí 500,-Kč bez DPH.
 
 
 
3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
 
Objednávka učiněná zákazníkem v e-shopu je přijata do 24 hodin od podání a následně  je kupujícímu zaslán potvrzující e-mail. V den, kdy je zboží expedováno, je o této skutečnosti kupující informován. V případě, že k odeslání zboží z nějakého důvodu nedojde, bude zákazník neprodleně kontaktován správcem e-shopu.
 
 
 
4. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
 
Zákazník má právo zrušit objednávku do 24 hodin od podání, bez udání důvodu. Učinit tak může telefonicky nebo e-mailem. Při zrušení objednávky je třeba uvést jméno, e-mail ze kterého byla  objednávka učiněna a popis objednaného zboží.
 
Provozovatel obchodu je oprávněn jednostranně zrušit elektronickou objednávku zejména v těchto případech: -vyprodání zboží na skladě,-chybně zadaná cena u produktu,-technický problém aplikace

Právo na odstoupení od smlouvy
 
Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy podle § 53 odst. 6 občanského zákoníku do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodnete, vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní ,včetně případné dokumentace či návodu, bez známek užívání nebo opotřebení zasláno zpět v uvedené lhůtě .
 Po obdržení vráceného zboží provozovatel obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku zaplacené ceny zboží způsobem, který si oba účastníci dohodnou. Poplatky za poštovné a balné se nevrací.
 Před případným vrácením zboží, prosíme zákazníky, aby kontaktovali pracovníky provozovatele na emailové adrese: obchod@jhuklid.cz

 


 
 
5. BALNÉ A POŠTOVNÉ
 
Objednané  zboží je zasíláno dle zákazníkem vybraného způsobu dopravy.
 Pokud je obsah křehký, je tak i označen a je zaplaceno, aby se s ním křehce zacházelo. Proto si Vaši zásilku překontrolujte ihned při převzetí a v případě poškození uplatňujte reklamaci okamžitě  u doručovatele. 

Zákazníkům z Vyškova  dodáme zboží do domu zdarma, po telefonické dohodě.
 
 
 
6. DODACÍ LHŮTA
 
Dodací lhůta zboží, zakoupených v našem e-shopu, je od 4-10  pracovních dní, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, je o této skutečnosti kupující neprodleně informován.
 
 
 
7. VÝMĚNA ZBOŽÍ
 
V případě potřeby je možné nepoužité, nerozbalené a nepoškozené zboží vyměnit za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu e-shopu. Náklady spojené s výměnou tohoto zboží za jiné hradí kupující.
 
 
 
8. SMLUVNÍ POKUTY ZA NEVYZVEDNUTÉ ZÁSILKY
 
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 1.000,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou podstoupeny  k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených.

 
 
9. REKLAMACE A ZÁRUKA
 
Případné reklamace jsou posuzovány individuálně .Kupující je povinen případné vady a poškození ohlásit prodávajícímu ihned po převzetí zboží. Za poškození způsobená přepravcem e-shop nezodpovídá, ale bude nápomocen při jeho řešení.
 
Na veškeré zboží je poskytována záruční doba.
 Na co se záruka nevztahuje:
 
a) závady vzniklé běžným opotřebením
 b) závady vzniklé nesprávným použitím výrobku.

Postup při reklamaci:
 
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, nebo písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu e-shopu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího převzetí naší firmou.
 
 
 
10. OCHRANA DAT
 
Vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci internetového obchodu, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů a o nákupech. Naše firma respektuje zákon na ochranu osobních údajů, neposkytujeme žádné informace třetím osobám a na Váš e-mail nezasíláme žádné marketingové informace, pokud neaktivujete službu Zasílání novinek e-mailem na  http://www.uklidy-drogerie.cz/cz/novinky-emailem/